• Trening Obwodowy

    Trening Obwodowy

    O zajęciach:

    Jest to kompleksowy trening poprawiający ogólną sprawność fizyczną, kondycję i wytrzymałość siłową, a także skutecznie redukujący tkankę tłuszczową. Podczas treningu wykorzystywany jest obwód z poszczególnymi stacjami, dzięki którym angażujemy do pracy różne partie mięśniowe. W tego rodzaju treningu wykorzystywany jest różnorodny sprzęt sportowy m.in. hantle, piłki, stepy czy skakanka. Trening obwodowy to intensywny wysiłek zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych, ale przede wszystkim to świetna zabawa dla wszystkich uczestników.

    Zajęcia prowadzone są na: SALA 1

    • Maciek Paciorek

      Maciek Paciorek

      Trener: Rowery, Trening obwodowy, Trener Personalny

  • Trening Funkcjonalny

    Trening Funkcjonalny

    O zajęciach:

    Trening funkcjonalny odbywa się z użyciem wszelkich przyrządów (sztangi, hantle, stepy piłki itp.). Wykonujemy ćwiczenia na wszystkie partie mięśniowe naszego ciała. Zaczynamy dynamiczną rozgrzeweką, następnie ćwiczenia wzmacniające, ujędrniające i na koniec rozciąganie. Każdy trening to inne ćwiczenia, dzięki czemu zajęcia są urozmaicone i pełne ekspresji.

    Trening funkcjonalny wzmacnia całe ciało, ale nie powoduje widocznej rozbudowy mięśni. Dzięki imitacji często wykonywanych ruchów, fitness funkcjonalny zmniejsza ryzyko urazów podczas wykonywania codziennych czynności i pozwala nam poruszać się pewniej i wydajniej. Ze względu na to, że łączy w sobie kilka rodzajów ruchu jednocześnie, poprawia gibkość i koordynację. Oprócz tego szybkie tempo ćwiczeń zwiększa ogólną wydolność organizmu i poprawia krążenie krwi.

    Zajęcia prowadzone są na: SALA 1

    • Darek Znojek

      Darek Znojek

      Trener: Trening Funkcjonalny, Pilates, Zdrowy kręgosłup

  • Body Shape

    Body Shape

    O zajęciach:

    Body shape to ćwiczenia, które służą wzmacnianiu wszystkich partii naszego ciała. Ta forma aktywności fizycznej to świetny sposób na kształtowanie sylwetki, spalanie tłuszczu i poprawę kondycji. Regularnie wykonywane ćwiczenia body shape pozwolą zrzucić zbędne kilogramy i cieszyć się zgrabną sylwetką.

    Zajęcia prowadzone są na: SALA 1

    • Marta Zacharz

      Marta Zacharz

      Trener: Body Shape

  • Yoga

    Piękna sylwetka i wyciszenie umysłu
    Yoga

    O zajęciach:

    Yoga to nauka koordynacji oddechu i ruchu, a także sposób na utrzymanie dobrej formy fizycznej całego ciała. Trening jogi wymaga koncentracji i łączenia wysiłku mięśni z oddechem. Zajęcia są doskonałym środkiem zaradczym na codzienny stres, przepracowanie oraz bóle krzyża czy karku. Ćwiczenia kończą się relaksem, który wycisza umysł oraz dodaje energii i siły.

    Zajęcia prowadzone są na: SALA 2

    • Dorota Łatasiewicz

      Dorota Łatasiewicz

      Trener: Yoga

  • Bachata

    Muzyka i taniec z Dominikany
    Bachata

    O zajęciach:

    Rodzaj muzyki i tańca, który powstał i pierwotnie ewoluował w wiejskich i rolniczych terenach Dominikany. Tematyka piosenek jest przede wszystkim romantyczna i uczuciowa; najczęściej spotykane są utwory mówiące o smutku i złamanym sercu.

    Zajęcia prowadzone są na: SALA 1

    • Wiktoria Salwa

      Wiktoria Salwa

      Trener: Bachata

  • Pośladki, brzuch, ramiona

    Jędrne pośladki, płaski brzuch i smukłe ramiona
    Pośladki, brzuch, ramiona

    O zajęciach:

    Ćwiczenia, które modelują sylwetkę, ujędrniają ciało i nie obciążają zbyt mocno stawów. Idealne dla każdej pani pragnącej mieć jędrne pośladki, płaski brzuch i smukłe ramiona.

    Zajęcia prowadzone są na: SALA 1

  • Rzeźba ciała

    Ćwicz i oglądaj efekty
    Rzeźba ciała

    O zajęciach:

    Zajęcia łączące ćwiczenia aerobowe z ćwiczeniami wzmacniającymi wszystkie grupy mięśniowe naszego ciała. Przeznaczone dla osób, które chcą poprawić kondycję, spalić tkankę tłuszczową oraz pragną w delikatny sposób podkreślić kształt ramion, brzucha, ud, pośladków.

    Zajęcia prowadzone są na: SALA 1

    • Agata Miśkiewicz

      Agata Miśkiewicz

      Trener: Magic Barbell, zdrowy kręgosłup, rowery, calanetics, rzeźba ciała

  • Trampoliny

    Jumping fitness - wysiłek i zabawa
    Trampoliny

    O zajęciach:

    Zajęcia łączące w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy. Ćwiczenia na trampolinie ujędrniają pośladki, wzmacniają mięśnie nóg i brzucha. Co więcej, taki trening zwiększa gibkość i koordynację ruchową.

    Zajęcia prowadzone są na: SALA 1

  • Callanetics

    Kondycja fizyczna i lepsze samopoczucie
    Callanetics

    O zajęciach:

    Ćwiczenia, które modelują sylwetkę, ujędrniają ciało i nie obciążają stawów. Callanetics przeznaczony jest dla osób, które nie lubią intensywnych, energicznych treningów lub nie powinny wykonywać gwałtownych ruchów. To jednak nie oznacza, że trening nie powoduje zmęczenia i nie daje efektów.

    Zajęcia prowadzone są na: SALA 2

    • Agata Miśkiewicz

      Agata Miśkiewicz

      Trener: Magic Barbell, zdrowy kręgosłup, rowery, calanetics, rzeźba ciała

  • Pilates

    Mocne mięśnie grzbietu, brzucha i tułowia
    Pilates

    O zajęciach:

    Zajęcia skupiające się na wzmocnieniu mięśni grzbietu, brzucha i tułowia. Spokojna, techniczna praca z ciałem i oddechem wspaniale rzeźbi sylwetkę, poprawia koordynację, a także uczy prawidłowej postawy.

    Zajęcia prowadzone są na: SALA 2

    • Marta Róg

      Marta Róg

      Trener: pilates, zdrowy kręgosłup

  • Rowery

    Świetna zabawa i sport dla każdego
    Rowery

    O zajęciach:

    Zajęcia odbywają się na rowerach stacjonarnych. Świetna zabawa i sport dla każdego bez względu na wiek, płeć czy kondycję. Na rowerach jeździ się w rytm motywującej muzyki, pod okiem wyszkolonego instruktora. Dzięki tym zajęciom podnosimy wydolność, wzmacniamy układ
    krążeniowo-oddechowy oraz spalamy tkankę tłuszczową.

    Zajęcia prowadzone są na: DUŻA ROWEROWA

    • Agata Miśkiewicz

      Agata Miśkiewicz

      Trener: Magic Barbell, zdrowy kręgosłup, rowery, calanetics, rzeźba ciała

  • Step + wzmacnianie

    Ćwiczenia wzmacniające dla każdego
    Step + wzmacnianie

    O zajęciach:

    Zajęcia z wykorzystaniem platformy – stepu. Głównym celem zajęć jest nauka techniki pracy na stepie, kroków podstawowych, łączonych w układy choreograficzne. Ćwiczenia poprawiają kondycję fizyczną, koordynację ruchową oraz wzmacniają mięśnie. Końcowa część zajęć to ćwiczenia wzmacniające i stretching.

    Zajęcia prowadzone są na: SALA 1

    • Mariola

      Mariola

      Trener: step + wzmacnianie

  • Magic Barbell

    Siła, mięśnie i sylwetka
    Magic Barbell

    O zajęciach:

    Zajęcia wytrzymałościowo – siłowe z wykorzystaniem sztangi. Idealny trening na wzmocnienie mięśni i wyrzeźbienie sylwetki. Magiczna sztanga (magic bar) działa rzeczywiście magicznie i przynosi w dość krótkim czasie niebywałe efekty. Intensywny trening przy dużej ilości powtórzeń ułatwia intensywne spalanie tkanki tłuszczowej oraz estetycznie podkreśla mięśnie ramion, brzucha, pośladków i ud. Ćwiczenia ze sztangą może uprawiać każdy niezależnie od wieku i płci.

    Zajęcia prowadzone są na: SALA 1

    • Agata Miśkiewicz

      Agata Miśkiewicz

      Trener: Magic Barbell, zdrowy kręgosłup, rowery, calanetics, rzeźba ciała

  • Zumba

    Aerobik i taniec w jednym
    Zumba

    O zajęciach:

    To połączenie tańców latynoamerykańskich z aerobikiem. Zumba łączy w sobie motywującą muzykę z wyjątkowo prostymi krokami oraz układami tanecznymi. Są to zajęcia poprawiające sylwetkę i pozwalające na zrzucenie wagi w bardzo przyjemny sposób.

    Zajęcia prowadzone są na: SALA 1

    • Dominika Grunt

      Dominika Grunt

      Trener: zumba

  • Zdrowy kręgosłup

    Zdrowy kręgosłup

    O zajęciach:

    Trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki. To także poprawa ruchomości kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, wzmocnienie szkieletu mięśniowego, redukcja przykurczy mięśniowych i kształtowanie postaw przyjaznych kręgosłupowi.

    Zajęcia prowadzone są na: SALA 2

    • Marta Róg

      Marta Róg

      Trener: pilates, zdrowy kręgosłup